keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Wir sind jung und wir sind frei, wir sind wertvoll und nicht allein.

Mä alan oikeesti innostumaan ihan hirveesti täst reissusta. Yhessä vaiheessa aattelin etten halua edes lähtee enää. Lueskelin tossa mun tulevan isäntäperheen lähettämiä maileja, mun perheellä on niin paljon ideoita mitä voidaan touhuta.  Ensimmäisenä viikonloppuna me lähdetään vissiin joko Stuttgartiin, Frankfurtiin tai Ranskan puolelle Alsace-nimiselle alueelle Sveitsin ja Saksan rajalle. Saksaks se paikka on Elsass. Käännyn kyl varmaan Stuttgartin tai Ranskan puolelle, jää kuitenki siitä Frankfurtin lentokentältä niin hirveet traumat ku eksyn sen tuhat kertaa siellä.. :D 

 Frankfurtin lentokenttä. Miettikää miten isoja noi koneet on ja miten 
isolta toi rakennus näyttää silti siinä vieressä..


Frankfurt Am Main


Stuttgart

Elsass

Odotan kans hirveesti, että nään mun saksalaisia kavereita, Paulin ja Markuksen. Tutustuttiin viime elokuussa Berliinissä, ku oltiin samassa hostellissa. Paul asuu parin tunnin matkan päässä Neulußheimista, Markuksella taitaa olla hiukan reilu tunti matkaa, mut tulevat kuulemma yhdessä sitte. Kovasti kovasti odotan! Sen takia mä itseasias hainki Baden-Württembergiin ensimmäisenä vaihtoehtona, koska aattelin että ois mahollisuus nähdä näitä ihmisiä sitte. Siitä en oo viel ees maininnu, että mun naapurissa on mun ikänen tyttö Anna, hirmusti ootan et häneenki saa tutustua.

 Paul, minä, Markus, Chris ja Mygiiii

Karmivint on vaan se koulu, johon joudun menee niin etten tunne sieltä ketään. Mut toisaalta, ulkomail ihmiset on niin paljon sosiaalisempia niin tuskimpa siel nyt yksin joutuu olemaan :D Ja Steffi koittaa ettiä jonkun joka tulis sinne mun kanssa ekana päivänä, ja sanos että varmasti löytyy joku, joten keine Panik. Koulu on Hockenheimissa, Carl-Friedrich-Gauss-Gymnasium nimeltänsä. Onneks se ei oo mikään überiso lukio, koska se olis kamala shokki mulle ku käyn lukiota jossa on about 210 oppilasta. :D

Aloitin kans pakkaamisen, hitaasti mutta varmasti! ;D

♥: Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti