perjantai 1. heinäkuuta 2011

I live for the nights that I can't remember, with the people I won't forget.

Huhhuh. Eilen oli jotenki äärimmäisen väsyny päivä, en oikeen oo varma oliks koko päivä edes hyvä vai huono. Sain vähän pakattua, ja löysin mikin tietokoneeseen ja latasin skypen ni voidaan lörpötellä Santerin kans päivät pitkät ku olen Saksas! Okei, veikkaan et mun päivät pitkät menee ympäriinsä juostes, koska kaikki täytyy nähdä. No mut kumminski.

Turhautusin siihen netistä tulostettuun pakkauslistaan sit eilen. Sehän oli ihan surkea, ei se ollu sellanen mitä MÄ pakkaisin. Joten tein sit sen pohjalta uuden, omanlaisen listani kaikesta. Eli käytännös mulla on kaikki kasassa, mun vaan pitää heittää ne tonne matkalaukkuun ja viel onnistuu saamaan se kiinni jotenkin.. Hölmöä ku ei pitäny ottaa oikee mittään mukaan ja nyt toi lista on sivun pitunen enkä tiedä yhtään mitä jättäisin siit pois. 
Tuolla Neulußheimin nettisivuilla on mun mielestä aivan mielettömän ihania kuvia koko paikasta. Se näyttää oikee niin idylliseltä ja kotoisalta. Keräsin muutaman kuvan yhteen.


Ylhäällä on katunäkymää, keskellä oikeella on evankelisluterilainen kirkko joka on mun mielestä ihan hirmukaunis, alhaalla vasemmalla on ilmeisesti raatihuone ja takaa näkyy tota samaista ev. lut. kirkkoa. Alhaalla oikeella on Blausee, joka on siis 800 metriä mun "kotoa" ! Tykkään.

Tässä viel muutamia kuvia Mannheimista, joka on siis lähin suurempi kaupunki. Siellä varmaan vietän aikaa.



Ihan kivan näköstä toiki. Toi alempi kuva on vesitornista, joka vissii on jonkin näkönen Mannheimin maamerkki. :D En tiedä. Hockenheimista, siis siellä missä koulua käyn, niin ei löydy muutakun jotain ralliratakuvia.

Mulla on jotenki ihan turhautunut olo ku tuntuu ettei saa mitään aikaseks. EIlenkin sain oikee superpakkauspuuskan et NYT LÄHTEE ja kaikki tavarat mitä täs vaihees voi pakata ni mä pakkaan. Ja sit ku olin menos laittaa telkkarin sellatti et voin kuunnella musiikkia, ni huomaan että sielt tulee LA:n tatuointitarinat. Siihen jäi meikäläisen pakkaaminen. Sainpahan eilen värjättyy hiukset, mikä on siis sellanen homma mitä inhoon yli kaiken. Varsinki ku se piti tehdä kahdesti ku mulla on alta punaset hiukset ja päältä mustat. Ja siitä punasesta tuli ihan tyhmä, lässähtäny punanen, se oli parempi jopa ennen värjäystä. No mut, sainpahan juurikasvun pois.


Jos nyt saisin itteäni oikeesti niskast kiinni ja menisin keräämään kaiken kasaan. Illalla mennää sit Santun kans kattoo The Hangover Part II, oon kuullu pelkästään kehuja siitä. Piti mennä kattoo Kung Fu Panda II, mut eihän tommosta mee iltanäytöksissä, tietenkää.

♥: Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti