maanantai 18. heinäkuuta 2011

10 yötä

Jooh, viikonloppu oli niin täynnä tekemistä ettei millään ehtiny kirjotteleen. Perjantain päästiin siis aikasin koulusta joka oli äärimmäisen mukava asia. Illal mentiin Annan kans pizzalle yhteen pieneen ravintolaan tääl Neulußheimissa, jossa siis asustelen. Juotiin vaan yhet oluet ja syötiin pienet pizzat ja meil meni melkeen kolme tuntia! Juttu siis lens vissii siihen samaan tahtiin ku aina ennenki. Anna on NIIIN ihana, mun tulee sitä niin kova ikävä ku lähden täält kottiin JO KYMMENEN YÖN PÄÄSTÄ. Mut meil on jo suurii suunnitelmii, et Anna tulis ens kesänä Suomeen kenties. Toivottavasti..

Noh, lauantaina meijän piti lähteä Annan kans Speyeriin, yks Christopher olis ollu siellä. Lauantai oli kuitenki niin tuskasen kuuma ja matkaa ois ollu yli 10km per suunta, niin Christopher tuli sit Neulußheimiin ja mentiin Blauseelle uimaan, tai no lähinnä löhöttiin auringos ja pelattii jotain ihme peliä (meitsi vei). Näin muutaman mun luokkalaisen siel kans.

Blauseen jälkeen lähettiin äkkiä koteihimme, vaihdettiin Annan kans ittemme edustuskuntoon ja lähettii naapurin sedän nelkytvee synttäreille. Siel sit oltiin koko ilta, Anna riehus lasten kans ja mä join kaljaa ja juorusin mun host-isin kans. Lähettiin aika aikasin pois ku iski kauhee väsymys.




Sunnuntain sää oli taas ihan typerä, sato vetta ja oli kylmä. Siit huolimat lähettiin Reilingeniin keskiajanmarkkinoille. Pennut oli ihan väsyneitä ja muutenki huonol tuulel, nii vähän välii joku kitisi eikä meinannu tulla mittään. Sit, jonotin vähintään puoltuntia sellast valtavaa korvapuustia siellä, ja ku saan sen käteeni ni siin on pähkinää, jota en oikee sais syödä. Söin kumminki. Ja se pulla oli pahaa. Pettymys oli valtaisa....

Siin sit jatkettii matkaa ja joku keskiaikasiin varustuksiin pukeutunu (lue: pussihousut ja siin se) parikymppinen äijä tuli siihen jotain höpöttelee meil et hän ostaa jommankumman lapsist, yhtäkkii se äijä osottaaki mua ja sanoo et "EIKU MÄ OSTAN TÄMÄN", host-iskä vaan sanoo et "Tää puhuu sit vaan suomee!" ja siihen tää äijä tokas vaan et "EI HAITTAA, osaaks se siivota, laittaa ruokaa ja onks neitsyt?" ja mitään ei ehditty vastata ja mä oon jo sen miehen kainalos kävelemäs pois päin. Kurkkaan vaa olan yli ja mun host-perhe vilkuttelee siel ilosesti mul. :D Sit Anneli 4v kysys et "myitteks te oikeesti Annin tol miehelle?" .. Tein vaan hienon pyörähdyksen pois sen miehen otteest ja kipitin muitten perään. Siit lähettiinki jo sit kotii päin, onneks, olin niiin väsyny.

Tää koulu päivä oli taas niin syvältä. En kestä mun luokkalaisii enkä niit opettajii. Aattelin et kävisin maksimissaan tän viikon enää kouluu ja ens viikol jättäisin menemät, koska siel ei oo enää mitään tekemist, voisin käyttää ne päivät hyödyks esimerkiks kierrelles tätä omaa kotipaikkaa ja lähikuntia, kun ei mulla oo yhtään aikaa millekkää muulle. Koulupäivien jälkeen oon niin väsyny et haluun vaan rauhottuu ja olla koton. Thank god huomen päästään jo 12:20 eikä mun tarvii mennä niitten 15-16 kesästen kans hyppimää mihinkää jumppasaliin.

♥: Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti