torstai 14. heinäkuuta 2011

Kaksi viikkoa.

Noh, eilinen päivä ei tosiaan kyl menny ihan niinku piti, mut onneks illalla vähän parani ku juotiin host-vanhempien kans muutama lasi pirun hyvää viiniä ja räkätettii kaikil typerille kuville ja kaikel muullekkin. Aamul olin kyl sitäki väsyneempi sit, ja tää päivä on kans ollu vahan alakanttiin, ollu hiton kylmä, palelin koko päivän koulus. Sit piti viel polkea kotiin enkä tajunnu tietty ottaa takkia mukaan, ja koko matkan oli ihan järkyttävän kova ja kylmä vastatuuli. En oo muuten varmaan viel ees maininnu, et mun koulumatkan varrella yhen talon ikkunasta roikkuu ihan valtava Suomen lippu. :P Oon niin ylpeä.

En jaksa millään kirjottaa nyt enempää, oon niin kovinkovin väsynyt. Pistän muutaman kuvan minkä otin yks ilta tossa meijän VESSAN ikkunasta. :D
 Tästä tosiaan huomaa miten hemmetin lähellä talot on toisiaan. 
Ja tää on jokapaikassa täällä, en tykkää. Tai mua lähinnä ahdistaa se ajatus etten
voi vaihtaa vaattei ku verhot on auki, ties mikä perverssi kiikaroi mua jostaki 
noist miljoonist ikkunoist mitkä on suoraan vastapäätä mun ikkunaan.. :D
♥: Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti