keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Placebo ja muovikassien laskostus.

Mä touhuun täällä oikeesti ihan järjettömiä juttuja, mitkä ei oo yhtään mulle ominaisia. Tässä nyt oon esimerkiks siivonnu mun huonetta ja vaatekaappia, vein pyykkejä, ja lisäks tossa laskostin kaikki muovikassit söpöön järjestykseen. Kuka oikeesti laskostaa muovikasseja? Kotona ei tulis kuuloonkaa siivoominen vapaaehtosesti, ellei jotain erikoista oo tulossa. Täällä mul ei vaan yksinkertasesti oo mitään sen parempaa tekemistä, varsinkaan tällasena päivänä ku vettä on tullu ihan hulluna koko päivän. Oon selaillu noita mun karttoja ja miettiny et mis pitää viel käydä. Ja pakko myöntää, et pakkasin tänään jo hiukan kotia varten...... :D Voi mua.

Joo, ja voi että ku uhmaikänen lapsi voi olla raivostuttava. Mä kun en muutenkaan oo tosiaankaa mikään lapsi-ihminen, tykkään vaan koirista (tässä kohtaa mun maailman ihanin kummityttö tekee ison poikkeuksen!). Kauhee parku ja huuto tos oven toisella puolen. Ja huomaan muutenki et kyseinen uhmaikänen oikeesti varmaan vihaa mua, tai yrittää ainaki tahalteen ärsyttää. :D Tai kai ne kaikkia yrittää ku rajojaan kokeilee. Ehkä mä ylireagoin. :D

Tää päivä ei oo muutenkaa oikeen menny putkeen. Kaiken ton aikasemmin tapahtuneen lisäks kaadoin täyden vesilasin suoraam mm. mun kännykän päälle. Väsyttää hirveesti täl hetkel olla tääl. Ja oon koko aika ihan tajuttoman väsyny, aamusin vaan odotan et ois taas ilta et pääsis nukkumaan. Vaiks tääl olles onki oppinu arvostaa huomattavasti enemmän mm. OIKEETA ruisleipää, heseruokaa, uusia perunoita, karjalanpiirakoita ja salmiakkia. Ja fazerin sinistä. Täkäläinen suklaalevy, jonka tossa eilen avasin, on niin makee ettei sitä pysty kolmea palaa enempää syömään, ilman et tulee paha olo. Mitäs suklaata se sellanen on, sitähän kuuluu nutustaa levykaupalla? Ei mee mun järkeen ei.

Vaikka tiiän että tää on tosi hieno kokemus ja ettei moni saa samanlaist mahdollisuutta, niin mä en vaa voi sille mitään et toisinaan haluisin niiiiiiiiiiiin kovasti kotiin et antaisin vaiks kaikki mun uudet vaatteet jotka oon täältä ostanu. Ja paljon muutaki.

♥: Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti