tiistai 5. heinäkuuta 2011

Tiistai.

Kyl on koulunkäynti niin syvält ku olla ja pääsee kaiken ton lomailun jälkee! Porukka on ihan ok, opettajat kans, mut millasii päivii ihmisel voi olla ihan totta? Yksiki päivä mulla on 7:55-17:20. Moro ! Kevyt 9½ tuntia. Siin on kyl tunnin ja 40min tauko välis, mut muuten päivisin välkät on melkeen aina 5min. Ruokatauko 20min. Ja mut laitetaan tääl ranskan ja latinan tunneil? Hm.

Tunneil olin ihan pihal koko päivän, paitsi enkun tunnil. Tai no olin sielläki vähän ku puhuttiin vaan jostain kirjasta minkä kaikki oli lukenu, paitsi siis minä tietysti. Mut ymmärsin sentää jotain. :D

Perhe on ihan supermukava ja tää kämppä on ihana nelikerroksinen paritalon puolikas. Äärettömän outoo on vaan se et nytki ku katon mun huoneen ikkunast ulos ni nään varmaan kakskyt taloa. Koton nään mun huoneen ikkunast metsän, vähän peltoo sen metsän takan ja autotallin kulman. Tääl on kans ihan hirveen lämpöst ku on 30 astet ja ei tuule yhtään. 

Eilen oltiin Blauseen rannal muutama tunti. Ihan kiva paikka sekin, ja siel on kunnon hiekkaranta. Matka meni hyvin, tosin laskeutuminen oli ihan jostain ku sain tosiaan sunnuntai-illal nuhan. 

Sain tänää sielt yhdistykselt postia, jonka kautta oon siis Saksassa. Ne lähetti listan mis on kaikki muut kesävaihtoon lähteneet, ja muutama niist asuuki ihan lähellä täält Neulußheimist. Ois mukava heitäki tavata.

Kaikist eniten tykkään kuitenki siit et tääl on niiiiiin halpaa. Mennää vissiin sit viikonloppun Stuttgartiin shoppailee. Toivottavasti :D

♥: Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti