tiistai 19. heinäkuuta 2011

9 yötä

Mä oon niin onnellinen siitä et päivät on kulunu näinki nopeesti, vaiks toi koulu vie ison osan viikoista ja ku en siellä yhtään tykkää olla. Ja ne ihmiset huvittaa mua ihan tosi päivä päivältä enemmän. Osa on oikee tosi mukavia, sit on tää sarja nirppanokat ja sarja idiootit joiden seuraan oon eksyny, VAIN siksi, koska eräs niistä tytöistä asuu samalla paikalla ku mä. 

Eilenki koulussa, muhun iski oikeen syvä myötähäpeä ku istuttiin sellasessa pöydässä tunnilla mihin mahduttiin kaikki me neljä (onpa kamalaa ajatella itteään sen porukan neljäntenä osapuolena..), ja yhtäkkiä kaikki kolme kaivaa laukuistaan meikkipussit ja alkaa meikkaamaan itteää. Mä vähän aikaa siinä tuijotin, siis minä joka tuskin edes jaksan kouluun meikata aamusin, sit rupes naurattaa niin paljon etten pystyny päin kattomaan. Sama tänään, ku kaks näistä sankarittarista käy hakemassa jostain kiskasta tupakkaa, jotain kallista marlboroa, ja polttavat poskareita. Mua nauratti taas jälleen niin paljon, et oli pakko lähtee pois siitä. Joo, ja sitte ku yhdellä näist tytöistä ei oo mikään kovin sutjakka vartalo, niin en voi ymmärtää miks mitää ostaa vaatteet sit XS- ja S-kokoina, jos se ei kerran se oma koko ole.. Joo ja eilen, kun meidän luokalla on yks tyttö joka on vähän sellanen erilainen, ei esimerkiks pukeudu mitenkään erityisen nykyaikasiin vaatteisiin ja on vähä semmonen höntsä., mut aivan mielettömän mukava kylläkin, niin tää yks liian pieniin vaatteisiin pukeutuva tyttönen ottaa isin ostamal i-podil kuvia tän tytön perseestä ja kikattaa ku viis vuotias näiden kahden muun bimbon kanssa ????? Siis ihan tosi.. Saa olla hauskaa joo, saa joskus olla lapsellinenki, mut toi tommonen menee vaan mun mielestä niin lujaa yli.

Lisäks mua ärsyttää näis tytöissä se jatkuva keskustelu mun lävistyksistä. Ja muutenki se kun kysytään että "Sattuuks toi?????", no mitäs luulette saatana jos ihoon/rustoon tehdään reikä, että sattuuks se. Ei se nyt kovin kivutontakaa yleensä ole.

Eilen meinas kyl hermot mennä noitten pentujen kanssa erityisen pahasti. En vaan voi sil mitään.

Enää muutama päivä koulua, luojan kiitos.. 
En ajatellu sinne enää ens viikolla meneväni, en tosiaan.

♥: Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti